Completed

Our client, a large international company within the healthcare industry, will run a group-wide initiative on group level impacting most parts of the company.

To run the initiative the company will establish a PMO office and engage an Interim PMO Office Manager.

Team up with us and help us solve our client’s needs.

The PMO Office Manager reports to the executive team.

The right Interim Professional has:

  • A background in management consulting in combination with line manager experience, preferably from the healthcare sector
  • A proven ability to run large initiatives on group level reporting to an executive team is a must.

Language: Swedish and English
When: The assignment will start immediately and last 9-12 months.
Where: Location Stockholm.

Denna webbplats använder cookies. Vi använder enhetsidentifierare för att anpassa innehållet och annonserna till användarna, tillhandahålla funktioner för sociala medier och analysera vår trafik. Vi vidarebefordrar även sådana identifierare och annan information från din enhet till de sociala medier och annons- och analysföretag som vi samarbetar med. Dessa kan i sin tur kombinera informationen med annan information som du har tillhandahållit eller som de har samlat in när du har använt deras tjänster. Klicka här för att läsa vår cookiepolicy.

Hantera dina cookie-inställningar

Nödvändiga cookies

Nödvändiga cookies är cookies som måste placeras för grundläggande funktioner på webbplatsen att fungera. Grundläggande funktioner är till exempel cookies som behövs för att du ska kunna använda menyer och navigera på webbplatsen.

Statistiska cookies

För att veta hur du interagerar med webbplatsen placerar vi cookies för att samla in statistik. Dessa cookies anonymiserar personuppgifter.